Известие

Collapse
No announcement yet.

Обслужване на АР 156 1.8 ТС 140кс.ФЛ

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Обслужване на АР 156 1.8 ТС 140кс.ФЛ

    Колеги кое е маслото което АР препоръчва за този двигател.Имаме колата от дни и ще се обслужва,затова и правя запитване тук.Също така каква е правилната марка за агренажния ремък с прилежащите и ролки и обтегачи.Не на последно място,при подмяна на агренажа сменя ли се и водната помпа.
    Alfa Romeo 155 1.7 t.s. Saab 9-5

  • #2
    Selenia 20K (10W40) е препоръчителното, но е сравнително скъпичко като за вискозитета и типа си, та може да сложиш и друго полусинтетично 10W40 стига да не е ментак. За ангренажния комплект много хвалят Dayco и Contintental. Водната помпа превантивно се сменява, в противен случай рискуваш да те остави на пътя или като минимум да платиш два пъти труд за ангренаж, за 60 лв не си заслужава риска.


    Comment


    • #3
      Благодаря за отговора,ще бъде сменено маслото със Селения 20К,филтрите вече са купени със марката"MAN".Агренажа и помпата също ще бъдат сменени.
      Имам още един въпрос-прибора за температурата на антифриза има цифри 50 градуса
      след това на 12 часа,е 90 градуса,температурата на двигателя стига до чертата между 50 и 90 градуса,това не ми се струва да е нормално,от друга страна не знам колко градуса е чертата м/у двете показания,логически трябва да е 70 градуса-така ли е???Проблема е че мога да сменя термостата и да няма промяна,както стана със 155-цата ми преди време.
      Колкото до автомобила който купих,смея да твърдя че е изряден засега без никакви забележки по двигател,окачване и интериор,леки външни драскотини и това е общо взето,добър екземпляр.
      Alfa Romeo 155 1.7 t.s. Saab 9-5

      Comment


      • #4
        Ето го и него
        Attached Files
        Alfa Romeo 155 1.7 t.s. Saab 9-5

        Comment


        • #5
          Честито, супер е
          За темп не мога да помогна. Ако стрелката си стои закована на едно място може да е от уреда/датчика, или пък термостата да отваря на по-ниска температура, не съм много запознат с опциите на пазара.
          Ако пада температурата с увеличаване на скоростта, най-вероятно термостата не затваря и е за смяна. Сега в жегите може разликата да е малка, есента ще си проличи. Миналата есен и аз минах през тая интервенция Успех


          Comment


          • #6
            За TS-ите не се ли оказа 10W60 правилното масло?
            Имаше преди време обширни дискусии по темата из форума.
            Alfa 156 2,4 JTD '99

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от Zeppelinist Покажи съобщение
              За TS-ите не се ли оказа 10W60 правилното масло?
              Имаше преди време обширни дискусии по темата из форума.
              Определено 10в60 е правилното масло. Друг е въпроса кой колко пари му се дават за масълце.
              Разликата между 14-15лв. за Селения 20к. и 19лв. за 10в60 мисля не е голяма,но понякога нещата опират и до информираност и време за което трябва да се обслужи колата.

              П.П За градусите. Не е нормално. Предполагам колата е внос от Италия.От там 90% италианките си идват със заминал термостат, така че ще трябва да търсиш нов. За лятото не е спешно, но като наближи зимата ще е неприятно...
              Last edited by VFTI; d.m.y г., 09:41.
              Alfa Romeo 147 1.6 TS 06' red Scarlet
              exAlfa Romeo 156 2.5 V6 98' ...game over (((((
              ex Legend 155 1.8 8v 95' SPORT MY.95 I am sexy and I know it...
              ex Legend 155 2.0 8v 92' my Racing GLORY...
              by RUBIG service

              Comment


              • #8
                В книжката се препоръчва 10W60 при "спортно каране", каквото и да значи това


                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от acho_ Покажи съобщение
                  В книжката се препоръчва 10W60 при "спортно каране", каквото и да значи това
                  Toчно така,автомобила няма да се кара спортно и вече е с масло 10W/40 което смених днес,имам още едно питане тъй като все още се запознаваме с колата,днес не успях да локализирам къде се намира бензиновия филтър,огледах я горе/долу обстойно(беше на канал) но така и не видях да има такъв,и сега имам филтър МАN за който може би съм дал излишно 50лв.
                  Alfa Romeo 155 1.7 t.s. Saab 9-5

                  Comment


                  • #10
                    Има някаква цедка, която не се сменява.


                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от acho_ Покажи съобщение
                      Има някаква цедка, която не се сменява.
                      Странно
                      Alfa Romeo 155 1.7 t.s. Saab 9-5

                      Comment


                      • #12
                        Няма горивен филтър.....
                        А за температурата като запалиш след 2-4мин пипни горния маркуч към радиатора и ако е топъл работата ще е на термостат (както каза VFTI), блокирал в отворено положение.
                        П.С. Предполагам знаеш за филтъра за купето
                        Last edited by Friday; d.m.y г., 22:37.
                        Sport Wagon 2.0TS|LPG

                        Comment


                        • #13
                          Благодаря,стана ясно че няма такъв.
                          Alfa Romeo 155 1.7 t.s. Saab 9-5

                          Comment


                          • #14
                            Колеги как да направя дисплея на компютъра да ми показва разход,т.е постоянно да го дава докато се кара.Мъчих успях да го докарам на английски езика,но все пак не мога да го изкарам на дисплея.Знам че е нещо тъпо но ми убягва.
                            Alfa Romeo 155 1.7 t.s. Saab 9-5

                            Comment


                            • #15
                              Досега 2000км без никакви забележки,среден разход 9/100км,все още не мога да предценя дали има харч на масло,струва ми се че беше под максимума на щеката,а сега е на средата,това което ми се струва обаче е че е мудна колата,много дълга първа скорост,ако тръгна от втора ми се струва цяла вечност докато набере,иначе влезе ли в обороти оживява ако има локални сбирки в Бургас и там има колеги с със същия двигател бих искал да сравня колите за да има база тъй като продължавам да смятам че е мудна колата.Разбрах че е Евро 4 и има 3 катализатора-дали пък те не спъват моторетката???
                              Основно карам друг автомобил който е турбодизел V6 и там нещата са много по бурни с ускорението и затова е възможно да не мога да предценя реално.Ако евентуално има колега/и от Бургас ще се радвам да сравним колите и да разбера накрая дали подозренията ми ще се потвърдят или са грешни.
                              Alfa Romeo 155 1.7 t.s. Saab 9-5

                              Comment

                              Working...
                              X